ירי לעבר קריית ארבע; פצועים ובהם אנוש פונו מהמקום

    בנצי לייזרוביץ No Comments on ירי לעבר קריית ארבע; פצועים ובהם אנוש פונו מהמקום

    ירי לכיוון קריית ארבע ובית יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר. משפחתו התבקשה לא לצאת מהבית. דיווחים מהאזור מדווחים מעל מחבל שחוסל ואדם שנפצע קשה לצד פצועים נוספים | תושבי קריית ארבע הונחו להסתגר בבתים מחשש למחבלים נוספים שמסתובבים בשטח

    צילום: שימוש לפי סעיף 27א
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני כחצי שעה מחבל פתח בירי לכיוון הבית של איתמר בן גביר בגבעת האבות שבקריית ארבע, כוחות שהיו במקום השיבו באש לעבר מקור הירי. כתוצאה מהירי במקום פצוע קשה ופצוע בינוני אשר מטופלים בשעה זאת ויפונו באמצעות מסוק לבית החולים.

    הפצועים הם אב שמוכר מאוד בישוב שצעד עם בנו ונורה בידי מחבל שחוסל מיד לאחר הירי. אך מאחר שיש חשש למחבלים נוספים. כוחות רבים במקום פתחו בסריקות ותושבי קריית ארבע הונחו להסתגר בבתים.

    מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 20:53 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על פיגוע ירי בציר מקרית ארבע לחברון, סמוך לחסם אשמורת. חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבתי החולים שערי צדק והדסה עין כרם 3 פצועים, בהם: גבר כבן 50 במצב קשה מחוסר הכרה, גבר בשנות ה-50 במצב בינוני בהכרה מלאה וגבר כבן 30 במצב קל. בנוסף מטופל פלשתינאי בן 37 שנפצע גם הוא בפיגוע במצב קל שיפונה לשטח הרשות.

    מהדר אלבוים דוברת המרכז הרפואי הדסה נמסר כי אל יחידת הטראומה בהדסה עין כרם פונו שלושה פצועים מהפיגוע בקרית ארבע. בן כ-60 במצב אנוש, בן 48, במצב קל, בן 19 במצב קל.

    חבר הכנסת איתמר בן גביר אומר בדקות האחרונות "ירו לעבר הבית שלי, גם לעבר בתים אחרים. לא יודע אם התכוונו לרצוח אותי שוב, אבל א"כ זו תוצאה של הסתה והכפשה שלא פוסקת".

    ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ אומר כי אובדן הביטחון נמשך עם פיגוע טרור קשה בגבעת האבות. אני מבקש לחזק את תושבי קרית ארבע-חברון, ולאחל רפואה שלמה לפצועים בפיגוע, כולנו מתפללים למענם.

    ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו אומר מתפלל לשלום הפצועים בפיגוע בקריית ארבע ומחזק את כוחות הביטחון שפועלים בשטח. רק יד קשה מנצחת את הטרור.

    נעם ארנון, דובר הישוב היהודי בחברון אומר הערב הודלקה נורת אזהרה אדומה, מדם.

    ראש מועצת קרית ארבע חברון אליהו ליבמן אמר: "ספגנו הערב פיגוע קשה מאוד. לפני חמישה חודשים החליט שר הבטחון לפתוח את חסם אשמורת שהיה סגור 20 שנים לתנועת רכבים פלסטינים, אזהרנו בזמן אמת שפתיחת המחסום עלולה להוביל לפיגועים, ולצערנו כאמור החשש הזה התממש הערב. אנו דורשים גביית מחיר קשה מהמחבלים ומשולחיהם, ודורשים ממערכת הבטחון לסגור את חסם אשמורת במיידי".

    "רוב העיר חברון נמצא בכיבוש רשות פלסטינית שאנשיה שותפים מלאים בהסתה ובביצוע פיגועי טרור. דורשים להשליט מחדש שליטה בטחונית ישראלית בכל העיר חברון, ולהפסיק את מחול ההסתה בטרם הסלמה" אמר ליברמן.



    0 תגובות